facebook

Fakty na temat marketingu rekomendacji:

"90% wszystkich rozmów na temat produktów, usług lub marek jest prowadzonych twarzą w twarz."

(Keller Fay Group 2006)

"84% osób twierdzi, że największy wpływ na ich decyzję o zakupie mają znajomi i rodzina, 69%, że reklamy TV."

(ZenithOptimedia’s Touchpoints ROI Tracker 2008)

"92% mężczyzn i 95% kobiet stwierdziło, że dokonało zakupu pod wpływem opinii przyjaciela. 69% mężczyzn i 74% kobiet stwierdziło, że dokonało zakupu pod wpływem reklamy telewizyjnej."

(Word of Mouth Marketing Forecast 2007-2011, PQ Media)

"Redukcja negatywnego WOM o 2%, generuje wzrost udziałów w rynku o 1%."

( London School of Economics 2007)

„Polacy mają najwyższe IQ zakupowe w Europie, ale dlatego, że jesteśmy paranoicznym społeczeństwem. Tylko 12 proc. z nas ufa komuś poza rodziną”.

(Gazeta Wyborcza, Vadim Makarenko, 2008-09-17)

"W 2005 r. Pentor ustalił, że ok. 39 proc. Polaków jest uprzedzonych do reklamy."

(Gazeta Wyborcza, Vadim Makarenko, 2008-09-17)

"Tylko 9% osób, które miało kontakt z informacją WOM, odrzuca możliwość zakupu produktu, o którym słyszało."

(Keller Fay Group, 2007)

"90% osób ufa swoim krewnym, 82% ufa znajomym. 14% ufa reklamom i 8% gwiazdom."

(Yankelovich / Henley Centre, 2008)

"69% ludzi, chciałoby zrezygnować całkowicie z reklam w telewizji."

(Yankelovich, 2008)

"4% osób potrafi powiedzieć jaka marka była reklamowana w ostatnio oglądanym w telewizji bloku reklamowym."

(Yankelovich, 2007)

"61% osób twierdzi, że używa takich produktów jak ich znajomi."

(Henley Centre, 2008)